Оплата та доставка - магазин KLEO

Оплата та доставка

Замовлення на сайті можна оформити цілодобово — 24/7. Доставка — тільки Новою поштою по Україні.

                                                                                                                                 Обробка замовлень

Ми обробляємо замовлення з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00. У суботу та неділю інтернет-магазин не працює. Тому якщо ви зробили замовлення на вихідних, не турбуйтеся — менеджер зв'яжеться з вами найближчого робочого дня.

                                                                                                                                  Відправка замовлень

Товари з інтернет-магазину доставляються лише Новою поштою на відділення.

Ми надішлемо ваш товар: 

  • День у день, якщо отримали та підтвердили ваше замовлення до 13:00.
  • Наступного робочого дня, якщо отримали та підтвердили ваше замовлення після 13:00.

Усі товари надсилаються з нашого центрального складу в Києві.

 

Терміни доставки товарів

Терміни доставки Новою поштою — 1–3 робочі дні після підтвердження замовлення оператором та відправки товару зі складу.

Зверніть увагу: в період розпродажу та акцій терміни доставки можуть збільшуватися.

Замовлення зберігається у відділенні Нової пошти 4 дні. Якщо ви не заберете його протягом цього часу, воно автоматично відправиться назад. Але ви можете попросити продовжити зберігання на пошті, зателефонувавши нам за номером 080-033-12-17.

 

Вартість доставки

  • Безкоштовна доставка на відділення Нової пошти при замовленні на суму від 2 000 грн (після врахування усіх знижок). 
  • За тарифами Нової пошти при замовленні на суму до 2 000 грн. 

 

Способи оплати товару

  • При отриманні товару у відділенні Нової пошти (післяплата). Ви платите тільки за доставку, додаткові платежі та комісію ми беремо на себе.

Зверніть увагу: ми не надсилаємо повідомлень про статус вашого замовлення. Як тільки товар потрапить на Нову пошту, ви отримаєте повідомлення від неї. Також ви можете стежити за статусом замовлення в особистому кабінеті.

 

Умови обміну та повернення товару в інтернет-магазині

                                                                                                                   Які товари ми не повертаємо та не обмінюємо?

 Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (стаття 9 від 19.09.94 р.) обміну та поверненню не підлягає: 

  • Натільна білизна
  • Купальники
  • Панчішно-шкарпеткові вироби 

Ми завжди готові допомогти вам із вибором потрібного розміру, форми та конструкції бюстгальтера! Телефонуйте на гарячу лінію, пишіть у чат або в соцмережі — ми завжди на зв'язку. 

Також чекаємо на вас у магазинах! Приміряти річ і відчути матеріал на дотик — все ж найбільш перевірений спосіб знайти «свою» білизну. А наші консультанти допоможуть вам підібрати комфортний розмір.

 

Які товари ми повертаємо та обмінюємо?

 Усі товари, які не вказані вище. Ви завжди можете повернути річ, яка не підійшла за розміром або з будь-якої іншої причини. 

 

Які умови обміну чи повернення?

  •  Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів після купівлі.
  • Щоб ми були впевнені, що товар не носився раніше, на ньому мають бути всі ярлики та бірки. Упаковка має бути цілісною.
  • Ми можемо замінити товар на будь-якій інший за аналогічною ціною або за вищою ціною з доплатою.
  • Щоб зробити повернення чи обмін товару, зателефонуйте за номером 080-033-12-17 або напишіть на пошту info@kleo.ua.